Informații plată
Modalitățile de plată pentru site-ul www.ionelacolesnic.ro sunt următoarele:
- Plată cash la locație în incinta salonului (Str. Oituz 25C, parter, Sibiu)
- Plată prin POS (Card) la locație în incinta salonului.
- Plată online cu cardul prin PlatiOnline pentru serviciul de [Consultație] sau pentru orice altă procedură la cerere.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare.
In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele ionelacolesnic
Informatii rezervare:
Pentru consultațiile la locație fizic:
- După plata online a serviciului rezervat prin aplicația de pe website, clientul se va prezenta în ziua și ora stabilită.
- După finalizarea programării, clientul va primii o notificare pe email, cât și whatsapp cu serviciul programat, data și ora.
- În cazul în care clientul nu poate să se prezinte la programare, acesta trebuie să notifice în scris pe whatsapp/SMS/telefon la numărul 0758 369 525 cu minim 12 ore înainte de programare pentru a nu pierde suma achitată în avans online și pentru a putea reprograma.
- În cazul în care clientul nu se prezintă la programarea achitată în avans online și nu notifică în scris pe whatsapp/SMS/telefon la numărul 0758 369 525 cu minim 12 ore înainte de programare, suma achitată online în avans se pierde si nu se returnează.
Pentru consultațiile online:
- După plata online a serviciului rezervat prin aplicația de pe website, clientul va intra la ora programată într-un call prin whatsapp/messanger sau alte căi stabilite împreună cu Ionela Colesnic.
- După finalizarea programării, clientul va primii o notificare pe email, cât și whatsapp cu serviciul programat, data și ora.
- În cazul în care clientul nu poate să se prezinte la programare online, acesta trebuie să notifice în scris pe whatsapp/SMS/telefon la numărul 0758 369 525 cu minim 12 ore înainte de programare pentru a nu pierde suma achitată în avans online și pentru a putea reprograma.
- În cazul în care clientul nu se prezintă la programarea online achitată în avans și nu notifică în scris pe whatsapp/SMS/telefon la numărul 0758 369 525 cu minim 12 ore înainte de programare, suma achitată online în avans se pierde si nu se returnează.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.